Hogyan írd meg, hogy meg akarják nyitni, és el is olvassák – email hírlevél x.0

kép forrás: iaamuseum.org Bár naponta átlagosan 88 email-t kapunk, még mindig az egyik leghatékonyabb marketing eszközként áll rendelkezésünkre. Minden iparágat figyelembe véve az átlagos megnyitási arány 24%, az átkattintások aránya pedig 4%, illetve 11% ha a

Gondolj valakire, akivel

Gondolj valakire, akivel könnyen, nehézkesen, összeszedetten, dadogva, nyugodt higgadtsággal, zavarban izgulva, megértetten, megértetlenként, szoktál beszél(get)ni. Jó. Vajon Neked eszedbe jutott több pontnál is életed párja, a partnered? A főnököd, vagy

5 hasznos pont, mert a külső kommunikáció szintén „alap”

Miután a belső kommunikációtok megfelelő működésére figyelmet szántál, érdemes tudatos szintre emelni a kifelé irányuló akciókat, és az onnan érkező reakciók kezelését is. A hírnév-menedzsment itt is. A belső kommunikációra vonatkozó szubjektív alapgondolataimban is olvashatod, hogy úgy tartom,

A hirdetések megfojtják a hálót – Te milyen formában részesülsz a problémából?

Lassan negyed évszázada a digitális hirdetési üzletág úgy viselkedik, mint egy elfajult, szociopata gyerek – növekszik, mint a futótűz, mialatt vakmerőn becsap, kijátszik és virtuálisan felhúz mindenkit. S közben száguld világméretű röppályáján. A digitális reklámozás megannyi halálos

Mire érdemes költeni

Tudod, hogy két polifoam matrac között is mennyi különbség van? A jóga matracok például messze túlszárnyalják a legegyszerűbb nyári weekend matrac kényelmi mutatóit, anyagminőségét, élettartamát. Egy jól strukturált kommunikáció sem lesz összemérhető egy nyári fesztivál tömegéből el-elkapott

A működő rendszer elemei

Ez a bejegyzés folyamatos frissítés alatt áll, és fog is állni. Miért? Mert mondjon nekem valaki egy rendszert, ami állandó, és adott formájában nem is szorul fejlesztésre. (Nem az a kérdés, hogy sor is kerül-e a fejlesztésére, hanem, hogy rászorulna-e.) De rendszert építeni sok mindenből lehet, álljon

A 8 boldogs… marketing idézet

Az írók mind idegennyelvű, közismert marketing szakértők. Forrás: Jane Flaming, LinkedIn Engedély Marketing: Csinálj idegenekből barátokat, barátokból ügyfeleket Szinte senki nem megy úgy haza, hogy várná, a postaládája legyen tele

Lépésről lépésre a (be)találó tartalomért

Amikor Jared és kollégái tehát eldöntötték, hogy végre rendet tesznek a Red Hat tartalmainak házatáján, és onnantól majd kézben tartják az eszközeiket, meg akarták állapítani, hogy egyáltalán milyen tartalmaik vannak, mit érdemes, és mit akarnak megtartani mindezekből,

Go to Top