Gondolj valakire, akivel

Gondolj valakire, akivel könnyen, nehézkesen, összeszedetten, dadogva, nyugodt higgadtsággal, zavarban izgulva, megértetten, megértetlenként, szoktál beszél(get)ni. Jó. Vajon Neked eszedbe jutott több pontnál is életed párja, a partnered? A főnököd, vagy

5 hasznos pont, mert a külső kommunikáció szintén „alap”

Miután a belső kommunikációtok megfelelő működésére figyelmet szántál, érdemes tudatos szintre emelni a kifelé irányuló akciókat, és az onnan érkező reakciók kezelését is. A hírnév-menedzsment itt is. A belső kommunikációra vonatkozó szubjektív alapgondolataimban is olvashatod, hogy úgy tartom,

5 „legalább erre szánj” pont, mert a belső kommunikáció szükséges

Igen, írj olvashatóan és élvezetesen, beszélj a telefonba határozottan, légy nyitott és asszertív, amikor egy munkatársad beszédbe elegyedik Veled, nézz a szemébe a tárgyalófelednek, s végül tájékozódj rendszeresen a cég minden részletéről, mert nem tudhatod, melyik apró

A működő rendszer elemei

Ez a bejegyzés folyamatos frissítés alatt áll, és fog is állni. Miért? Mert mondjon nekem valaki egy rendszert, ami állandó, és adott formájában nem is szorul fejlesztésre. (Nem az a kérdés, hogy sor is kerül-e a fejlesztésére, hanem, hogy rászorulna-e.) De rendszert építeni sok mindenből lehet, álljon

A Friendraiser-definíció.

Eredettörténet: fundraising = forrásteremtés friend-raising = kapcsolatteremtés A friendraising egy olyan, alapvetően a civil szektorból eredő technika, melynek célja, hogy egy szervezet/vállalat ne csak a mindenkori anyagi igényeit kiszolgálandó alakítsa kampányait – s ezzel kommunikációját

Go to Top