Bár naponta átlagosan 88 email-t kapunk, még mindig az egyik leghatékonyabb marketing eszközként áll rendelkezésünkre.
Minden iparágat figyelembe véve az átlagos megnyitási arány 24%, az átkattintások aránya pedig 4%, illetve 11% ha a megnyitott levelek arányában nézzük. Mondjuk azt, hogy ez alapján 100 kiküldött email-ből 4 látogatód lesz a célfelületeden. Ezt összevetheted az átlagos 1,9%-os Google keresős, vagy a 0,4% körüli Google „display”-es aránnyal, hát még az 1% körüli Facebook hirdetési sikerességgel. S ha mindezek alapján költségvetést csinálsz, akkor Te is elgondolkozol, hogy beszállsz, vagy már a kutatásban résztvevő hirdetők 82%-ához tartozol, akik bevallásuk szerint erre az eszközre áldoznak a legkomolyabban.
Azonban világos lehet számodra az is, hogy nagyon számít a levél tartalma. Rossz email tartalmat tizenkettő egy tucat, annyit találsz. Ha nincs rendben a dizájn, a szöveg, vagy maga a marketing üzeneted, akkor sok köszönet nem lesz a kiküldésben. Mindezt szem előtt tartva röviden vegyük át, mire figyelj, hogy végül olyan levelet tegyél össze, amit az ügyfeleid el is akarnak olvasni majd.
Hagyj üzenetet