A legaktuálisabb tudásanyagok
Tapasztalati úton elsajátított praktikák a tudatos kommunikációért
Hogyan írd meg, hogy meg akarják nyitni, és el is olvassák – email hírlevél x.0
kép forrás: iaamuseum.org Bár naponta átlagosan 88 email-t kapunk, még mindig az egyik leghatékonyabb marketing eszközként áll rendelkezésünkre. Minden iparágat figyelembe véve az átlagos megnyitási arány
Gondolj valakire, akivel
Gondolj valakire, akivel könnyen, nehézkesen, összeszedetten, dadogva, nyugodt higgadtsággal, zavarban izgulva, megértetten, megértetlenként, szoktál beszél(get)ni. Jó. Vajon Neked eszedbe
5 hasznos pont, mert a külső kommunikáció szintén “alap”
Miután a belső kommunikációtok megfelelő működésére figyelmet szántál, érdemes tudatos szintre emelni a kifelé irányuló akciókat, és az onnan érkező reakciók kezelését is. A hírnév-menedzsment itt is. A
5 “legalább erre szánj” pont, mert a belső kommunikáció szükséges
Igen, írj olvashatóan és élvezetesen, beszélj a telefonba határozottan, légy nyitott és asszertív, amikor egy munkatársad beszédbe elegyedik Veled, nézz a szemébe a tárgyalófelednek, s végül tájékozódj
A hirdetések megfojtják a hálót – Te milyen formában részesülsz a problémából?
Lassan negyed évszázada a digitális hirdetési üzletág úgy viselkedik, mint egy elfajult, szociopata gyerek – növekszik, mint a futótűz, mialatt vakmerőn becsap, kijátszik és virtuálisan felhúz mindenkit.
Mire érdemes költeni
Tudod, hogy két polifoam matrac között is mennyi különbség van? A jóga matracok például messze túlszárnyalják a legegyszerűbb nyári weekend matrac kényelmi mutatóit, anyagminőségét, élettartamát. Egy jól