5 hasznos pont, mert a külső kommunikáció szintén „alap”

Miután a belső kommunikációtok megfelelő működésére figyelmet szántál, érdemes tudatos szintre emelni a kifelé irányuló akciókat, és az onnan érkező reakciók kezelését is. A hírnév-menedzsment itt is. A belső kommunikációra vonatkozó szubjektív alapgondolataimban is olvashatod, hogy úgy tartom,

A hirdetések megfojtják a hálót – Te milyen formában részesülsz a problémából?

Lassan negyed évszázada a digitális hirdetési üzletág úgy viselkedik, mint egy elfajult, szociopata gyerek – növekszik, mint a futótűz, mialatt vakmerőn becsap, kijátszik és virtuálisan felhúz mindenkit. S közben száguld világméretű röppályáján. A digitális reklámozás megannyi halálos

Mire érdemes költeni

Tudod, hogy két polifoam matrac között is mennyi különbség van? A jóga matracok például messze túlszárnyalják a legegyszerűbb nyári weekend matrac kényelmi mutatóit, anyagminőségét, élettartamát. Egy jól strukturált kommunikáció sem lesz összemérhető egy nyári fesztivál tömegéből el-elkapott

A működő rendszer elemei

Ez a bejegyzés folyamatos frissítés alatt áll, és fog is állni. Miért? Mert mondjon nekem valaki egy rendszert, ami állandó, és adott formájában nem is szorul fejlesztésre. (Nem az a kérdés, hogy sor is kerül-e a fejlesztésére, hanem, hogy rászorulna-e.) De rendszert építeni sok mindenből lehet, álljon

A Friendraiser-definíció.

Eredettörténet: fundraising = forrásteremtés friend-raising = kapcsolatteremtés A friendraising egy olyan, alapvetően a civil szektorból eredő technika, melynek célja, hogy egy szervezet/vállalat ne csak a mindenkori anyagi igényeit kiszolgálandó alakítsa kampányait – s ezzel kommunikációját

Go to Top