A célt szentesíti
Van benne egy csavar, igen. Jó szándékkal.
Egy jó darts játékos csak a bullt látja. Vagyis ki tud zárni minden zavaró körülményt, és lecsupaszítva, csak a végső cél éles előtte. Ez egy komoly képesség. Általánosan körülvesz minket sok zaj, behatás, amik elterelik a figyelmünket. Akikhez Te szeretnél szólni, ők is nagy információ dömpingben élnek. Sok hatás éri őket, ezért tudni kell számukra lecsupaszított lényeget szolgáltatni, hogy a rengeteg információ között a Te üzeneted/válaszod stb. legyen számára A Várt akció/reakció.
Kapcsolódj a Friendraiser.hu közösségéhez, és tartsd frissen kommunikációs tudástáradat.
A regisztrációs (‘Kezdjük el!) gomb megnyomásával igazolod, hogy megismerted és elfogadod a friendraiser.hu oldal adatkezelési nyilatkozatát.
Error: Contact form not found.
Tudásanyagok
Tapasztalati úton elsajátított praktikák a tudatos kommunikációért
6 alapvető tudományágra épül a vállalkozások küldetését szolgáló stratégiai kommunikáció.
Legyen szó hírnév-menedzsmentről (máshol ez PR), marketingről, reklámról, vagy storytelling-ről, itt van egy megoldás! Így lehet mindezeket rendszerben gondolkozva egységesíteni úgy, hogy mind a cég hasznára legyenek, ráadásul egymást erősítve.
Ugye tudod, miről szeretnél kommunikálni?
Először mindig sztori legyen, ahhoz találj ki címet – ne fordítva
Voltál már olyan helyzetben a vállalkozásoddal, hogy azonnal szerettél volna megosztani a nyilvánossággal, vagy zárt körben, esetleg csak egy bizonyos csoporttal, vagy bárkivel – utóbbi továbbra sem igazán célravezető – egy hivatalos állásfoglalást, egy céges véleményt, egy kérdést, egy választ, egy érzelmet, egy számot? Valamit, ami a vállalkozás szerint éppen aktuális és fontos? Nem?
Nos, ha nem, akkor kár is stratégiázni kommunikáció terén, hiszen nincs miről párbeszédben lennetek, ezek szerint.
Igen? Nagyszerű, tehát helyes a hozzáállásod, miszerint nem csak Neked érdekes a vállalkozásod célja. Lehet, hogy a tevékenység valójában nem izgalmas másnak, ellenben szolgálja mások érdekeit, másoknak is köze van/lehet hozzá stb. Ebben az esetben legyen egy stratégia, egészen pontosan egy, a vállalkozás egészét érintő, a működési stratégiába szervesen illeszkedő kommunikációs koncepció. Ugyanis az információ világában nem kezelhető a kommunikáció egy külön testként. Hanem a cég, mint test ideális funkcionálásához egy fontos és elengedhetetlen szerv. Elvem szerint a kommunikáció szervezése egy közvetlenül a menedzsment által irányított funkció. Ahogyan a beszédközpont az agy részeként működik.
„Az elköteleződés (engagement) kulcsfogalom az új piacok logikájában. Részvételhez, élményekhez, tapasztalatokhoz, bevonódáshoz, eseményekhez, rutinokhoz kapcsolódik és közvetlen hatással van a fogyasztói viselkedésre, lojalitásépítésre, vásárlásösztönzésre.”
„A Big Data fontossága nem maga az óriási mennyiségben elérhetővé vált információ, hanem a belőle származó érték, hogy növelhető a teljesítmény, jobban megérthetővé válik a versenytárs, a vásárló, az alkalmazottak, a média és más közönségek.”