Gondolj valakire, akivel

Gondolj valakire, akivel könnyen, nehézkesen, összeszedetten, dadogva, nyugodt higgadtsággal, zavarban izgulva, megértetten, megértetlenként, szoktál beszél(get)ni. Jó. Vajon Neked eszedbe jutott több pontnál is életed párja, a partnered? A főnököd, vagy

5 „legalább erre szánj” pont, mert a belső kommunikáció szükséges

Igen, írj olvashatóan és élvezetesen, beszélj a telefonba határozottan, légy nyitott és asszertív, amikor egy munkatársad beszédbe elegyedik Veled, nézz a szemébe a tárgyalófelednek, s végül tájékozódj rendszeresen a cég minden részletéről, mert nem tudhatod, melyik apró

A hirdetések megfojtják a hálót – Te milyen formában részesülsz a problémából?

Lassan negyed évszázada a digitális hirdetési üzletág úgy viselkedik, mint egy elfajult, szociopata gyerek – növekszik, mint a futótűz, mialatt vakmerőn becsap, kijátszik és virtuálisan felhúz mindenkit. S közben száguld világméretű röppályáján. A digitális reklámozás megannyi halálos

Mire érdemes költeni

Tudod, hogy két polifoam matrac között is mennyi különbség van? A jóga matracok például messze túlszárnyalják a legegyszerűbb nyári weekend matrac kényelmi mutatóit, anyagminőségét, élettartamát. Egy jól strukturált kommunikáció sem lesz összemérhető egy nyári fesztivál tömegéből el-elkapott

A stratégiai kommunikáció 6 alapvető tudományága

Stratégiai kommunikációnak nevezik, amikor egy szervezet tervszerűen használja a kommunikációt küldetése teljesítése érdekében. Hat nélkülözhetetlen tudományterületet kell megemlíteni, melyek elengedhetetlenek a szervezeti kommunikáció kialakításához, alkalmazásához és értékeléséhez. A kommunikáció stratégiai, amennyiben tökéletesen egybehangzó

A Friendraiser-definíció.

Eredettörténet: fundraising = forrásteremtés friend-raising = kapcsolatteremtés A friendraising egy olyan, alapvetően a civil szektorból eredő technika, melynek célja, hogy egy szervezet/vállalat ne csak a mindenkori anyagi igényeit kiszolgálandó alakítsa kampányait – s ezzel kommunikációját

Go to Top